top of page

Wil je weten hoe je jouw klantcommunicatie naar
een hoger niveau tilt?

Bedrijven-Klantcommunicatie-Lelystad

Speciaal voor bedrijven

Effectieve klantcommunicatie heeft een enorme impact op het succes en de groei van je bedrijf. Met klantvriendelijke brieven en e-mails en begrijpelijke algemene voorwaarden:

  • bouw je aan de relatie met je klanten

  • versterk je de reputatie van je merk

  • draag je bij aan een positieve klantervaring

 

Dit heeft direct invloed op je bedrijfsresultaat. Het is dus absoluut de moeite waard om in je klantcommunicatie te investeren. Natuurlijk kun je zelf achter je toetsenbord kruipen. Maar is schrijven niet jouw sterkste kant of heb je er gewoon geen tijd voor? Dan is uitbesteden ook een optie. Mijn naam is Martina Langeveld en ik help je graag met jouw klantcommunicatie.

Bedrijven-Klantcommunicatie-Almere

Met duidelijke en begrijpelijke klantcommunicatie houd je je klanten vast

Copywriter met meer dan 25 jaar ervaring

Ik houd me al meer dan 25 jaar bezig met schrijven en communicatieadvies. Ik heb ervaring opgedaan aan de klantzijde én aan de bureauzijde. Daardoor weet ik precies met welke uitdagingen jij als communicatieadviseur of marketeer te maken hebt.

 

Ook snap ik waar jouw behoeftes liggen. Dit helpt mij om begrijpelijke communicatie te maken voor jouw klanten. Daarbij houd ik rekening met de eisen die afdelingen als Legal en Compliance stellen. Samen tillen we jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau. Je kunt bij mij terecht voor:

  • servicebrieven en -mails

  • commerciële brieven en mails

  • incassobrieven

  • algemene voorwaarden

 

 

Bedrijven-Klantbrieven-klantcommunicatie-Utrecht
Bedrijven-klantcommunicatie-Hilversum

Taalniveau B1
 

Ik schrijf altijd op taalniveau B1, oftewel: in ‘gewonemensentaal’. Waarom? Omdat jouw doelgroep klantcommunicatie in B1-taal gegarandeerd na 1 keer lezen snapt. Daarnaast houd ik bij het schrijven rekening met inclusiviteit en diversiteit. Dat doe ik door bepaalde termen wél of juist niet te gebruiken. Zo weet je zeker dat je iedereen bij jouw boodschap betrekt. 

 

Je lezers hoeven niet te worstelen met moeilijke woorden en lange zinnen. Ik presenteer de informatie ‘hapklaar’. Daardoor is voor je lezers meteen duidelijk wat jij van ze verwacht: terugbellen, een achterstallige factuur betalen of een account aanmaken bijvoorbeeld. Dit scheelt een hoop telefoontjes naar de klantenservice. Jij blij en je klant blij!

Wat levert duidelijke en begrijpelijke klantcommunicatie jou op?
 

Consumenten zijn minder loyaal dan vroeger. Tegelijkertijd worden ze steeds veeleisender. 

Wil je je klanten voor langere tijd aan je binden? Dan is het slim om werk te maken van je klantcommunicatie. Waarom dat belangrijk is?

  • Je lezers begrijpen je brieven, e-mails of algemene voorwaarden na 1 keer lezen. De kans dat ze in actie komen en doen wat jij wilt, wordt hierdoor een stuk groter

  • Je bouwt aan je geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, waardoor klanten graag klant blijven

  • Je weet zeker dat je klantcommunicatie toegankelijk is voor een brede doelgroep. Je sluit niemand uit

Bedrijven-Klantbrieven-klantcommunicatie-Den-Haag
Bedrijven-klantcommunicatie-Rotterdam

Waarom kiezen voor Langeveld Communicatie?
 

Zoek jij een tekstschrijver die jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau tilt? Dan is Langeveld Communicatie het juiste bureau voor jou. Je kunt rekenen op: 

  • teksten die overtuigen, zodat je klanten doen wat jij van ze verwacht 

  • aandacht voor B1-taal, inclusiviteit en diversiteit, zodat jouw klantcommunicatie toegankelijk is voor een breed publiek

  • een betrouwbare sparringpartner met 25 jaar ervaring op het gebied van schrijven en communicatieadvies

  • een klantgerichte aanpak, waarbij jouw wensen centraal staan 

  • afspraak is afspraak

Samenwerken met Martina is héérlijk. Ze is altijd enthousiast, denkt altijd mee over de aanpak en komt altijd haar afspraken na. Ik ben ontzettend blij dat ze schrijf-, advies- en trainingsopdrachten verzorgt voor de opdrachtgevers van Papier is passé.

Meer weten

Ik heb het genoegen gehad om met Martina samen te werken op verschillende communicatieprojecten. Ze is een getalenteerde communicatieadviseur en tekstschrijver. Haar passie voor woorden en communicatie is duidelijk merkbaar in alles wat ze doet.

Meer weten

Martina heeft de teksten voor de website van mijn bedrijf geschreven. Ze heeft rake en pakkende teksten geschreven, waar ik heel blij mee ben. Martina is niet alleen een goede schrijver, maar ook sterk in projectplanning en het bewaken van de deadline.

Meer weten

Bedrijven-Klantbrieven-klantcommunicatie-Amsterdam

Wat kost het?

Leg je een opdracht bij mij neer? Dan krijg je van mij een fixed price. Die is gebaseerd op mijn uurtarief van € 85 exclusief 21% btw.

 

Wat ik allemaal doe voor dit bedrag?

Samen bouwen aan duidelijke brieven en e-mails ?

Het gezicht achter tekstbureau Langeveld Communicatie


Ik ben Martina Langeveld en ik ben het gezicht achter tekstbureau Langeveld Communicatie. Wil je investeren in je klantcommunicatie, maar ontbreekt het je aan voldoende kennis en ervaring? Of heb je gewoon geen tijd? Ik sta voor je klaar. Ik ga ook graag aan de slag met jouw:

 

In de afgelopen 25 jaar heb ik veel servicebrieven en commerciële brieven geschreven voor financieringsmaatschappijen, verzekeringsmaatschappijen en incassobedrijven. Die ervaring zet ik graag in voor jouw bedrijf. 
 

Bedrijven-klantcommunicatie-Zwolle
bottom of page